Hemma ifrån Göteborg

Hej på er!
Hemresan igår var inte den bästa jag har varit med om iallafall. Mådde jätte dåligt hela vägen hem. Hostade jätte mycket, frös och hade jätte ont i huve. Inte så kul. Det blev att stanna hemma idag. Jag har haft det jätte kul i Göteborg, älskar verkligen den staden. Så jäkla härliga människor, skön dialekt osv. Jag har kollat in 2 skolor, ena var Porthälla och den andra var Rytmus. Porthälla var inte riktigt vad jag hade tänkt mig att de skulle vara, visst lokalerna var jätte fina och skolan låg jätte nära Partillebo hallen. Rytmus var dock bättre. Låg nere vid hamnen och de var mysigt där. Sen har jag gått några timmar på Nordstan och runt omkring där. Hittade dock inte så jätte mycket. De blev bara 2 par trosor och ett par super sköna och snygga brallor! Jag träffade även en kär vän som jag saknat massor. Riktigt kul o se han igen. Ne nu ska jag ta och vila mig lite tror jag. Puss:*

Bik Bok 299 kr.

HM 59,50 kr/st


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0