14 februari

Godmorgon på er!
Vakna för typ 5 minuter sen och aa, jag har inte kunnit göra så mycket. Känner mig lite halvdann idag oxå. Just nu kan jag knappt prata för ja har så ont i halsen o mitt huve dunkar lite lätt. Men de känns som om febern har sjunkit iallafalll, vilket är lite possetivt iallafall. Ja, idag äre den 14 februari vilket betyder ALLA HJÄRTANS DAG! Asså jag tycker den här dagen är lite mysig iallafall, vet.., många tycker den är överskattad? Men de e oftast dem som inte har någon att fira me som tycker de, lr de är iallafall va ja sätt på facebook. Jag hade inte tänkt fira med nån eftersom jag är sjuk, men jag tycker de är mysigt ändå. Typ alla söta nallar, rosor, hjärtan osv. Jag tycker de är skit gulligt. Men aa som sagt, man tycker olika. Nu tänkte jag bädda ner mig i soffan och kolla på Vakna Med The Voice. Ha en underbar dag så skriver jag senare.
Puss :* // Issa K.K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0