Äntligen hemma!

Godkväll på er allihoppa. Ja.., vad ska man säga, kl är 22.25 och jag kom hem från skolan nu. Har varit en riktigt fullspäckad kväll med mycket jobb. De har varit riktigt kul men lite jobbigt också. Imorgon blir det nog ännu mer full fart. Jag ska visa nästan hela Eskilstuna för eleverna från Riga, samt typ visa St Eskil gymnasiet och JB. Men de ska bli kul, sen på kvällen ska jag iväg och sjunga sen hem och fixa mig lite och sen blire fest. Hoppas de blir kul iallafall. Men aa, jag måste plugga nu. Har både hk läxa och spanska läxa tills imorron och jag har inte pluggat någonting., duktig jag är (y. Men aa, puss på er :* // Issa K.K


Lite lite bilder från ikväll. Hann inte ta så mkt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0