Denna morgon är betydligt bättre!

Godmorgon på er! Hoppas ni har sovit gott för de har iallafall jag gjort. Har precis kommit ut från duschen, och sen har jag hunnit fixa ett stort glas med hallon och blåbärs Smodi. Går super snabbt o göra och de är super gott!
Man tar bara lite frysta bär och lite vanilj youghurt och sen mixar det :) - super lätt!

Det blev även 2 färska mackor också, kanon gott. Tror nästan frukosten är den godaste måltiden, lr middag. Svårt o bestämma sig. Men aa, nog om det. Idag är min dag lite fullspäckad tror jag. Först ska ja ju till skolan, slutar vid 4 tiden ( vet, de e pest på en fredag ), sen ska jag skynda mig till Coop/Tuna Park med några i laget och dela ut lite papper. Efter de åker jag hem tror jag, och sen MÅSTE jag städa mitt rum. Känner att de har gått lite över styr där, de ser inte så nice ut ;) Sen om jag får nån tid över får vi se vad som händer.
Måste gå och föna håret nu, men ha en toppen dag så hör jag av mig senare.
Puss :* // Issa K.K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0