Hej, nu har jag precis fixat kla...

Hej, nu har jag precis fixat klart mig och ska snart gå ner till bilen och åka iväg till Sundbyholm tror ja vi ska va. Ja ska iväg på 40-års fest som sagt och aa, hoppas de blir kul. Blir nog kvar där hela kvällen. Men aa, vi får hoppas de blir trevligt. Får se om jag orkar skriva sen när jag kommer hem. Beror på vad klockan blir.
Puss på er, ha en trevlig dag/kväll :* // Issa K.K




Så här blev outfiten ikväll, blev två hastiga bilder så får bjuda lite. De blev inte så jätte vackra.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej, fiiiiin blogg du har :) Har bloggtävling på bloggen nu, lust att vara med? :D

2011-01-29 @ 22:31:10
URL: http://cdfreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0