Hemma igen..

Hemma igen ifrån Stockholm. Jag sov hela vägen hem, var så himla trött. Men jag har haft de så kul! Riktigt kul och se den fantastiska skolan, den verkar passa mig perfekt. Nu får man bara hoppas på att man håller sina betyg och att man sjunger någolunda bra på intagingsprovet så att jag kommer in. Skulle bli så sjukt glad då! Jag hann knalla lite på stan innan vi tog tunnelbanan mot Slussen. Blev en svart kavaj och en stickad tröja. Sen åkte vi till Slussen och tog sedan en buss till Sickla? Tror ja de hette^^, till deras centrum iallafall, där vi tittade lite mer i affärerna och handla nått litet o äta. Sedan gick vi till skolan och dem visade oss runt. Verkar vara jätte trevliga människor där, såg nåra från E.tuna. De va ju kul. Sen efter nån timme tog vi bussen o tunnelbanan tillbaka mot t-centralen, och tror du inte tåget var försenat! Så aa, vi fick vänta typ 30 min extra lr vad de blev, så då åt vi lite. Sen på tåget o hem. Aa, en snabb liten story från min dag. Orkar inte skriva mer, och tror inte heller att de behövs. Nu ska jag bara slänga mig i sängen o sova, är så grymt trött.
Godnatt:* // Issa K.K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0