Killar

Hej på er, såg precis att jag fått en liten kommentar från en kille, hur jag tycker en kille ska se ut eller vara för att de skall ha nån chans? Så jag tänkte göra göra ett litet inlägg om det.
Det är några punkter jag tycker är viktiga, eller för mig är dem viktiga iallafall för att de skall passa just mig.

Intresse - min kille ska ha något typ av intresse, inte bara vara med mig lr bara festa. Det bästa är om han är sportig, gillar att röra på sig. Tänder mest på handbolls killar samt fotboll.

Snygg kropp - De går nästan hand i hand med det jag skrev där uppe, sportar man får man snygg kropp. Okej, de finns undan tag, man kan gymma också.

♥ Solbränd - Killar de är rätt enkelt, bara att sola lite. Och NEJ de är inte bögigt att sola, fattar inte vad de kommer ifrån?

♥ Personlighet - Han ska ha en härlig personlighet, våga bjuda på sig själv. Stå för vad han tycker och inte hålla med mig hela tiden. Vara lätt för skratt och han ska vara charmig helt enkelt. Omtänksam och lätt att prata med. En man kan lita på. Och ni ska inte vara blyga.

Kunna strula - Ni kanske tycker jag är skit töntig nu men för mig är det viktigt. Har varit med killar då jag undrat vad dem egentligen håller på med. Hur svårt kan de vara att strula bra? x) Man är ingen jävla glas strut som vissa tror typ. Ne.., skärpning där! Han ska helst ha mysiga puss läppar.

♥ 
Bra klädsmak - Aa de säger ju sig själv, ha en snygg klädsmak som passar just han. Inte vara som alla andra, visst de kan va snyggt det med, men våga sticka ut!

♥ Mogen - min kille ska vara mogen. Sköta sig i skolan.., hur svårt kan det vara? Men han skall även kunna släppa loss ibland, ibland äre okej att vara lite lite barnslig för de är alla ibland. Men slåss är en sak jag tycker är lite onödigt, inget löser sig om man slåss?

♥ Behandla mig likadant, även fast han är med sina kompisar -Ni kanske känner igen det där att han kanske blir drygare mot dig när han är med sina kill kompisar mm.., visst killar ni kan vara grabbiga när ni är med era killar, bara inte jag mår dåligt av det och ni behandlar mig orättvist. Visa lite respekt :) Ni ska våga hålla om mig mm framför dem utan att skämas.

♥ Ni skall älska mig för den jag är och hur jag ser ut - Ni ska inte försöka ändra på mig, och ni skall visa respekt.

De var dem stora grejerna jag kom på. Är de nått mer ni undrar äre bara att fråga. <3 Daniel, hoppas du är nöjd med svaret.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0