ligger här i soffan och kollar..

Ligger här i soffan och kollar på en film som jag lånade från bibblan idag. Den är om 2a världskriget och de är verkligen hemskt de som visas! Var tvungen o pausa o ta ett litet break. Så aa, sången fick bra föresten ni som undrar. Får hålla tummarna nu. Fick precis reda på av en kompis att vi inte har nån idrott imorrn för att vi ska till
Kul, jag är den ÄNDA som är intresserad utav musik i min klass, så jag får gå helt själv o kolla på estet linjen imorron. Jippi.., ne men de ska väll bli lite kul. Älskar ju musik så. Kanske får flörta med en kompis så att han följer med. Aja, vi får se. Nu ska jag nog träna lite på spanskan som ja har tills imorrn och sen kanske se klart filmen. Är helt ensam hemma så vi får se om ja vågar (a, hihi.
puss på er :* // Issa K.K


Kommentarer
Postat av: kristoffer

Vilken fiilm? :o

va heter boken du läser?

2011-01-24 @ 22:29:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0