Phu.., äntligen får man pusta ut lite..

Phu.., äntligen får man pusta ut lite. Kom precis hem från skolan, gick efter lunchen idag för att jag skulle hinna gå hem ett tag och lämna väskan. Jag ska nämligen träffa min kära mor på stationen snart och sedan ta tåget mot Stockholm. Riktigt kul! Denna gång ska jag även kolla på ett till gymnasium som jag verkligen är intresserad utav, nämligen  .   Ska försöka hinna med att gå en sväng på stan oxå. Ser verkligen fram emot de. Kul att göra något annat än bara plugga och träna hela tiden. Men ja, vet inte rikigt vad jag jag ska skriva mer. Bäst jag går nu så att jag inte missar tåget.
Ha en toppen dag så hör jag av mig ikväll, puss ;* //  Issa K.K






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0