Sorry

Hej på er!
Sorry att jag inte skrev igår lr i morse. Min dag igår var helt stressig men festen var så himla rolig. Har aldrig dansat så här mkt på länge! :o Sjukt kul! Kom hem vid halv 12 tiden och var helt slut. Men igår hade ja först vanliga lektioner på fm sen efter de hängde ja me Riga eleverna till Rekarne, sen till JB. De var väll helt okej. Efter de spela vi vollyboll, sen hade jag sång lektion och då fick jag reda på att jag skulle vara med i en sång grupp där man både sjunger o dansar mm, sjukt kul ju!
Sen blev kl mycket så jag fick springa hem, byta om, sminka mig lite slarvig o snabbt sen snabbt tillbaka till skolan. De var 2 live band som spela, o jag måste ba säga SHIT va snygg gitarristen var ( han med vit tröja till höger )! Man kunde inte sluta kolla, och aa dem var grymma och riktigt härliga.
Aa.., nu kom jag precis hem ifrån Rinman och ska snart iväg till skolan IGEN, ne men de e kul. Vi ska ha en liten avslutning med Riga eleverna eftersom dem åker hem imorron. Har inte så mkt mer o säga. Ni får stå ut med att texterna blir lite långa. Ska förbättra mig jag lovar.
Puss :* // Issa K.K



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0