trötter..

Godmorgon på er. Snacka om att jag är trött! Klockan är 06.26 och jag har redan hunnit äta, ta på mig kläder och lärt mig spanska glosorna. Inte illa va? Nu äre bara hk läxan kvar. Var väldigt trött igår som ni kanske märkte och ni kanske undrade va vi gjorde igår? 
Först hämtade vi en passa mat ifrån matsalen och ställde de lite här o var i skolan. Sedan åkte vi till Jysk och handlade en passa kuddar, örngott och handukar till Riga eleverna. Efter de så började vi fixa med bord och stolar, duka och fixa o dona. Sen blev de full fart.
 Efter ett tag kom Riga eleverna i en buss och vi välkomman dem, tog i hand med alla. Sen åt vi lite. Efter de så fick jag städa undan ifrån dem när dem kollade på bildutställningen, sen blev de lite musik och lekar mm. Dem lärde oss en ny lek som faktiskt var kul.
Sedan så började vi mingla lite och vi sjöng o uppträdde lite och de var en kille ifrån Riga som var skit duktig på gitarr. Han spelade och vi sjöng IMPOSSIBLE ( tror ni känner igen den ).
Aa sen visade vi runt dem i skolan och sedan blev kl 10 och dem skulle till gympa salen för dem skulle sova där. Fick hjälpa dem med att bära en massa saker och äntligen efter de fick jag åka hem. Så ni kanske förstår att jag är trött idag. Men aa, nu ska jag äta lite frukost och plugga lite hk.
Puss // Issa K.K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0